הכנסת דנה בכשל: "היום הדואר זה ההוט החדש"

דוד קורצוייל 1 Comment on הכנסת דנה בכשל: "היום הדואר זה ההוט החדש"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכלכלה של הכנסת, דנה היום ביישום הרפורמה בחברת דואר ישראל, בעיקר לנוכח תלונות רבות על רמת השירות.

מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי החברה נכנסה לתוכנית הבראה. הוא התייחס לנושא השירות והסביר כי החברה עושה שיפורים והולכת לפרוס רשת של מכונות אוטומטיות לקבלת חבילות, להגדיל את ההיצע של הנקודות למגע עם האזרח, בין היתר באמצעות רשתות השיווק. הוא הוסיף כי זמני ההמתנה לתור יתקצרו ל-10 דקות בלבד וכי הסניפים יפעלו עד שעות מאוחרות. "עד סוף השנה נהייה במקום אחר לגמרי. חוסר חלוקה וקריסה זה כבר מאחורינו", הבטיח גולדשטיין.

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) אמר כי החברה צריכה לראות נגד עיניה את הציבור, וצריך להציג לו חזון. "אולי הדואר לא יגיע במהירות של צבי, אבל גם לא במהירות של צב", אמר. הוא סיפר כי הזמין חבילה שהייתה אמורה להגיע לפני חתונת בנו, ואמר כי הבן כבר התחתן והוא מחכה לנכד אבל החבילה עדיין לא הגיעה. איש התקשורת גיא לרר, ציין כי "אם עד לפני כמה חודשים הבעיות בהוט היו הכי מציקות לאזרח אז היום הדואר זה ההוט החדש".

עובדת הדואר שיזמה מחאה בעקבות הסכם הרפורמה, אילנית נדב, מתחה ביקורת על ההסכם. היא אמרה כי לא אישרו לה חופשה כדי להגיע לדיון וביקשה לספר על עבודתו של הדוור, כמי שמנהלת ראש צוות דוורים. "לפני חמישה חודשים נחתם הסכם ההתייעלות הגרוע ביותר בהיסטוריה הציבורית. העובדים מחלקים דואר משש בבוקר ועד שבע בערב, ואם הם מחזירים דואר שלא חולק מנכים להם במשכורת. לדוור אין שעת סיום עבודה ואף אחד לא נותן את הדעת על מה שקורה אם הדואר לא נגמר", אמרה נדב בדמעות. היו"ר כבל בירך אותה על האומץ להגיד את הדברים והזהיר מפגיעה בה. "אם תיפול שערה משערות ראש ימצאו אותי בחזית", הבהיר. גם ח"כ שי הצטרף והזהיר מפגיעה בעובדת.

היו"ר איתן כבל סיכם את הדיון ואמר כי הוא מקווה שיימצא משקיע שיסכים להיכנס לחברה בתנאים הלא פשוטים הללו. עם זאת הוא הזהיר ממצב שבו מישהו מנסה להוריד בכוונה את המחיר של הדואר. "יותר מפעם אחת מצאנו את עצמנו במצב שגורמים להתרסקות כדי להוריד מחיר ולמצוא קונה, וישר אחרי הקנייה הבוננזה מתגלית", אמר. הוא הוסיף כי הדואר הוא שירות אזרחי צרכני ממדרגה עליונה – כמו חינוך, בריאות וכל שירות ציבורי אחר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אכן הגיע הזמן שדואר ישראל יתחילו לפעול כמו שצריך!
    כמה זמן לוקח להביא דואר רשום דחוף??? זה לא נורמלי!!!